Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
1. Dostępność produktów
Czas wysyłki produktów zazwyczaj wynosi 24 godziny. W niektórych przypadkach, np. przy zwiększonej ilości zamówień, może on wydłużyć się maksymalnie do 48 godzin. Jeśli Klient składa zamówienie na większą ilość produktów (powyżej 10 sztuk), czas ten może ulec wydłużeniu do kilku dni. O dokładny czas realizacji zamówienia najlepiej skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 787-909-650 lub na adres e-mail: sklep@materacemtm.pl.
2. Metody płatności
W naszym sklepie oferujemy dwa sposoby płatności:
- Płatność przy odbiorze
- Płatność online za pośrednictwem systemu PAYU ( Twoje zamówienie zostanie wysłane po jego opłaceniu)
3. Formy dostawy
Nasz sklep współpracuje z trzema przewoźnikami:
- POCZTEX – materace są składane na pół na czas transportu (dotyczy większości produktów). Czas dostawy wynosi zazwyczaj 1-2 dni.
- DPD – materace są rolowane i pakowane próżniowo (dotyczy wszystkich materacy nawierzchniowych oraz innych wybranych produktów). Czas dostawy wynosi zazwyczaj 1 dzień.
- MEGA-TRANS (dostawa przez prywatną firmę transportową) – materace dostarczane są w całości. Przewoźnik dostarcza paczki w godzinach 6:00-23:00, 7 dni w tygodniu. Na 1-2 dni przed dostawą Klient otrzyma powiadomienie. Czas dostawy dla tego przewoźnika wynosi do 10 dni roboczych (dotyczy materacy w zakładce „materace nierolowane”).
4. Podczas zakupu nie ma możliwości wyboru przewoźnika.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma link z informacją o przewoźniku oraz numerem paczki (dotyczy tylko POCZTEX i DPD). Jeśli przed zakupem masz wątpliwości, jakim przewoźnikiem zostanie wysłane Twoje zamówienie – skontaktuj się z nami.